„Kritika hnutí ANO, že je to strana založená na marketingu, je úsměvná. I SPOLU a Piráti jsou v dnešní době také marketingové produkty,“ říká expertka na politický marketing Marcela Konrádová.
Předvolební kampaň hnutí ANO podle ní nabere obrátky až v létě. „Nepotřebovali začínat tak brzy jako SPOLU nebo Přísaha Roberta Šlachty, to jsou nové značky. Hnutí ANO je tu už dlouho, známe ho z vlády, známe osobnosti, které za ním stojí, nepotřebuje sprintovat hned od začátku. Budou ale bojovat s ne úplně zvládnutou covidovou situací,“ dodává Konrádová v podcastu Stopáž.
🐭🐭🐭🐭🐭
- Stopáž je podcast pro ty, které zajímá, kam se za uplynulý týden posunul svět, ale nemají čas neustále sledovat Twitter. Přehled těch nejzajímavějších zpráv připravuje Jan Kordovský (@korda). Vychází každý pátek v poledne.
- Další podcasty, ale taky články, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. Poslouchejte nás na webu nebo ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.
- Vaše názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@firma.seznam.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky. Vznikají v zázemí Seznam.cz.